Du har kommit till denna sida för att läsa mer om vår distanshandel. Eller kanske för att du hittat något intressant i vår blogg eller på våra konton i sociala medier? Oavsett anledning: Välkommen och va kul! I texten nedan finns information om hur affären kan gå till, kontaktformulär och villkor/avtal vid köp.

Distanshandel som ”manuell e-handel”
Eftersom Lolles inte har någon traditionell webshop, men i spåren av Covid-19 öppnat upp för distanshandel och digital shopping, blir proceduren lite annorlunda än att bara klicka-och-handla.
Via manuell kontakt och lagerhantering kan vi rådgiva och färdigställa köpet för dig över telefon, videosamtal, meddelanden och/eller mail. Vi skickar sedan varan (inom Sverige), eller reserverar den om du vill hämta upp i (eller utanför) vår butik vid torget i Varberg.
Leverans eller hämta i butik?
Utkörning inom Varberg fixar vi gratis och upphämtning i eller utanför butik kostar självfallet inget extra. Vi skickar med PostNord inom hela Sverige utan kostnad om köpet överstiger 800kr. PostNord hemleverans mot extra kostnad.

Kontaktformulär
När du manövrerat igenom allt det juridiska (se stycket nedan) skuttar vi raskt över till det vi tycker är betydligt roligare!
Kontakta oss via formuläret nedan så ringer eller mailar vi dig. I ”Ditt meddelande”-fältet kan du lämna ytterligare information, t ex om du helst vill bli kontaktad på telefon eller mail och om du vill hämta varan i butik eller få den levererad. Är du osäker på storlek eller inte har något specificerat önskemål om produkt är det helt okej! Vi löser alla dom detaljerna i vår vidare kommunikation. Kanske kommer vi fram till att du ska boka oss för utprovning? Du är varmt välkommen även utanför ordinarie öppettider isåfall! Allt för att undvika onödig virusspridning/-oro och trängsel.
Under butikens ordinarie öppettider kan du självklart också försöka nå oss på telefon direkt!